Sawir to gra osadzona w świecie chylącym się ku upadkowi.
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Aila

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Aila

avatar

Postów : 13
Join date : 14/12/2014

PisanieTemat: Aila   Nie Gru 14, 2014 8:26 pm

Imię: Aila
Wiek: 19
Grupa: Przyjaciel Natury

Wygląd:
Już na pierwszy rzut oka widać, że Aila ma w sobie sporo dzikości. Zazwyczaj potargane, jasne włosy opadają jej do ramion, często też ograniczają mocno pole widzenia. Posiada jedynie dwa dłuższe kosmyki, które zawsze związuje rzemykami po obu stronach głowy, na wysokości szyi. Jej ślepia są żółtozielone, blade, przyzwyczajone do mroku podziemnego świata, choć cera, która normalnie powinna być jasna bądź ziemista, czasem nabiera lekkiego odcienia opalenizny. Spowodowane jest to jej częstymi wędrówkami na powierzchnię, którym najzwyczajniej nie potrafi się oprzeć.
Przy pierwszym spojrzeniu widoczne są również piegi bogato zdobiące jej nos i okolicę pod oczami. Ponadto, mimo że Aila rzadko uśmiecha się tak szeroko, by odsłonić swe ząbki, nie może ujść niczyjej uwadze fakt, iż górne kły ma nieco wydłużone i zaostrzone, zupełnie jak u dzikiego zwierzęcia. Wydłużone ma także paznokcie, rosnące, nie wiedzieć czemu, do szpica.
Dziewczyna mierzy sobie około 160 cm wzrostu przy niecałych 50kg wagi, nie posiada szczególnie kobiecych kształtów i przez wielu może być odbierana jako istotka znacznie młodsza. Jeśli chodzi o ubiór, nosi cokolwiek jej się nawinie, wliczając w to nawet za duże, męskie koszule. W jej wyposażeniu jest też długi, wysłużony i poszarpany u dołu płaszcz, którego używa przy zapuszczaniu się na nieswoje tereny.

Uzbrojenie: W chwili obecnej brak jakichkolwiek elementów zbroi.

Ekwipunek: Łuk, którego czasy świetności już dawno minęły, kołczan z 10 strzałami, niewielka roślinka w doniczce.

Charakter:
Jest istotką niesamowicie otwartą na innych, choć z początku może sprawiać wrażenie nieufnej i zdystansowanej. Przejmuje się czyimś cierpieniem i stara się za wszelką cenę udzielić pomocy, nawet jeśli odczuwa strach przed daną osobą. Nawet, jeśli ta osoba wyrządziła jej krzywdę w przeszłości. Nawet, jeśli jest świadoma tego, że spotkała się z nią z zamiarem pozbawienia jej życia. Nie wini innych za ich niepochlebne czyny, na każdym kroku usiłuje ich w jakiś sposób usprawiedliwić, choć częściowo jest świadoma swojej nadinterpretacji. Posiada również ogromne zasoby tolerancji i cierpliwości, więc nie zdarza jej się raczej wybuchać gniewem ani irytować. Nie odmawia też nikomu będącemu w potrzebie, choćby jego prośba miała kosztować ją naprawdę wiele. Oczywiście, dopóki będzie to prośba. Nie przepada za rozkazami i takowe zdarza jej się ignorować.
Często odczuwa strach i absolutnie nie wstydzi się do tego przyznać. Potrafi powiedzieć "boję się", jednocześnie robiąc coś, co tylko pogorszy jej sytuację i pogłębi przerażenie tylko dlatego, że nie może spełnić danego żądania. Potrafi powiedzieć "boję się", w tym samym czasie zbliżając się do źródła zagrożenia, z własnej, nieprzymuszonej woli pakując się do paszczy lwa. Jakkolwiek jednak silny nie byłby lęk, Aila nie jest w stanie pohamować własnej ciekawości i gadatliwości. Jeśli tylko zauważy, że może mówić bądź zadawać pytania, z pewnością wykorzysta szansę do granic możliwości.
Stara się nigdy nie nienawidzić i nie potępiać szeroko pojętego zła. Wierzy, że trzeba dążyć do utrzymania równowagi między ciemną a jasną stroną, nie dopuszczając do przechylenia się szali zwycięstwa na korzyść żadnej z nich. Choć z drugiej strony, mimo iż sama nie dopuszcza się czynów haniebnych, często chyli się ku dobru przez wzgląd na mocno rozwinięte uczucie wrażliwości.

Historia: -

Bonus grupy: poskromienie zwierzęcia - dowolne zwierzę służy Przyjacielowi Natury do końca życia. Zwierze jest pod wpływem postaci przez trzy posty. Można użyć po pięciu.

Moc:
- Leczenie ran - każde użycie mocy przypłaca jednak własnym zdrowiem. Im poważniejsza jest leczona rana, tym większy ból i osłabienie odczuwa Aila. Po takim zabiegu obrażenia całkowicie znikają, jakby proces gojenia ran został przyspieszony do kilku chwil. Nie może uzdrowić organizmu umierającego w wyniku choroby, chodzi głównie o otwarte rany i stłuczenia, często trucizny. Złamanie również jest w stanie uleczyć, ale wiąże się to z bólem, którego sama mogłaby nie wytrzymać - bólem porównywalnym do łamania po kolei losowych kości w jej własnym ciele.
Ograniczenie dostałam takie: trwa jeden post, cztery posty przerwy.
- Dzikie pnącza - spowodowanie natychmiastowego wzrostu dowolnej rośliny, która swoimi łodygami/gałęziami/liśćmi oplata i unieruchamia przeciwnika (najczęściej trzymając go w powietrzu) bądź jego części ciała.
A tutaj: trwa jeden post, pięć postów przerwy.

Umiejętności: Używanie łuku z całkiem niezłą precyzją, rozpoznawanie ziół i roślin, wytworzenie maści na opuchliznę, swędzenie, ukąszenie stworzeń niejadowitych (albo mało jadowitych) oraz maści łagodzące ból po stłuczeniach i obiciach.

Słabości:
- ma silne ramiona, dzięki którym może używać swojej broni, ale wciąż pozostaje kruchej budowy, delikatną dziewczyną,
- nie potrafi pływać,
- boi się duchów, zjaw i tajemniczych miejsc,
- ma słaby zmysł orientacji w terenie, przez co często się gubi.

Ciekawostki: Jest sierotą, jej rodzice zginęli po opuszczeniu kryjówki, gdy Aila miała dziesięć lat.

Multikonta: Na razie brak.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Corinne
Admin
avatar

Postów : 175
Join date : 10/12/2014

PisanieTemat: Re: Aila   Nie Gru 14, 2014 8:32 pm

Akcept :) Życzę miłej gry.

----------------------------------

Jestem cichym szeptem swoich myśli...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Aila
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Sawir PBF ::  :: -
Skocz do: